Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016
Autor: Gašparová, Veronika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Úkolem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro organizaci Dary Kraje, která se zabývá prodejem kvalitních regionálních potravin. Cílem práce je zlepšení povědomí o obchodě mezi spotřebiteli, zlepšení komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky, zvýšení konkurenceschopnosti a celkový nárůst počtu zákazníků. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové komunikace. V praktické části byly pro získaní informací o současné situaci v podniku a jeho okolí použity metody sledování, hloubkový rozhovor, a také komparace. Do analýzy byla zahrnuta analýza vnitřního a vnějšího prostředí, které tvořily základ pro provedení SWOT analýzy. Tím se podařilo definovat silné a slabé stránky podnikání a odhalit možné příležitosti a hrozby. V projektové části je na základě výsledků provedených analýz vytvořen návrh marketingové komunikace, který se skládá z reklamy (letáky a outdoor reklama), zvýšené aktivity na sociálních sítích a programu na podporu prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37817
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42575


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gašparová_2016_dp.pdf 2.623Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gašparová_2016_op.docx 24.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gašparová_2016_vp.docx 24.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet