Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.
Autor: Hrubčíková, Kristýna
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická část se zabývá především vnitřním a vnějším prostředím společnosti Hamé. Externí prostředí je definováno PESTE analýzou a McKinsey 7S Framework popisuje vnitřní prostředí. Poslední část, projektová, je věnována samotnému projektu pretestování reklamního spotu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37826
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42587


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrubčíková_2016_dp.pdf 2.867Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrubčíková_2016_op.pdf 407.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hrubčíková_2016_vp.docx 46.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet