Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji
Autor: Helešicová, Kristýna
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby a nedostatky. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení image prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37838
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 42605


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
helešicová_2016_dp.pdf 2.657Mb PDF Zobrazit/otevřít None
helešicová_2016_op.docx 29.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
helešicová_2016_vp.docx 25.48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet