Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Helešicová, Kristýna
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:43Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:43Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37838
dc.description.abstract Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby a nedostatky. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení image prodejny.
dc.format 101 s. (129 802 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject značka cs
dc.subject prodejna cs
dc.subject Image en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate Image en
dc.subject Brand en
dc.subject Store en
dc.title Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji
dc.title.alternative The Project of Improvement Shop Image of brand Terranova in Zlin Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated The first part of the thesis "The Project of the Improvement of the Shop Image of the Brand Terranova in Zlin Region" focuses on clasification of the terms corporate identity, corporate image, brand and its image, emotional and shop image. The other part introduces the company itself its identity and image. Then the thesis shows the image of the brand Terranova. The thesis analyzes the current shop image, finds mistakes and demerits. The recommendations for improvement shop image are suggested in conclusion.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42605
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
helešicová_2016_dp.pdf 2.657Mb PDF View/Open None
helešicová_2016_op.docx 29.58Kb Unknown View/Open None
helešicová_2016_vp.docx 25.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account