Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
Autor: Martinů, Blanka
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem na budování značky Ovozela a jejím rozšiřováním na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, kterými jsou teoretická část, praktická část a projektová část. Teoretická část je zaměřena na literární poznatky ohledně značky, budování značky, trhu, marketingové strategie a komunikačního mixu. Praktická část obsa-huje představení stávajícího slovenského družstva Ovozela a zde je provedená strategická analýza této značky. V projektové části se věnuji především českému trhu, a to představení tohoto trhu, mise, vize a cíle družstva a důležitou částí jsou marketingové komunikační ak-tivity na budování značky Ovozela. V poslední části projektu je provedena časová, nákla-dová a riziková analýza projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37847
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42617


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
martinů_2016_dp.pdf 2.961Mb PDF Zobrazit/otevřít None
martinů_2016_op.pdf 256.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
martinů_2016_vp.docx 23.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet