Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje
Autor: Tomečková, Zdeňka
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem práce bylo vytvořit novou komunikační strategii pro vybranou neziskovou organizaci v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Práce je rozdělena na část teoretickou, která se hlavně zabývá neziskovými organizacemi a jejich marketingovou komunikací. Část praktická se zabývá analýzou marketingových aktivit neziskové organizace, analýzou konkurence, makroprostředí (PESTEL), SWOT a je také aplikován benchmarking. Projektová část se přímo zaměřuje na věrnostní program organizace. Představuje vyhodnocení marketingového výzkumu a návrhy akčních plánů. Jednotlivé plány byly podrobeny časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37904
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42692


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomečková_2016_dp.pdf 3.873Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomečková_2016_op.pdf 668.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tomečková_2016_vp.docx 24.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet