Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku

Show full item record

No preview available
Title: Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku
Author: Hrubčová, Jana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Nedílnou součástí diplomové práce bylo použití marketingových analýz, které zkoumají soukromou zdravotnickou organizaci z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a jsou shrnuty v analýze SWOT. Projekt byl sestaven na základě jak provedených analýz, tak i marketingového výzkumu ve zdravotnictví. Marketingový výzkum se zaměřoval na dvě skupiny respondentů, potenciálních klientů a potenciálních dárců a jak již bylo výše zmíněno u moderního marketingu, tím, že navážeme nejprve vztah s klienty a posléze navrhneme odpovídající služby a produkty, můžeme dosáhnout vysokého standardu uspokojení potřeb v návaznosti na přání klienta. Provedeným výzkumem byly zjištěny informace potřebné k navržení projektu pro získání nových klientů a dárců. Výsledky této práce umožňují zavedení nových služeb navazujících na hlavní cíl práce a rozšíření povědomí o soukromé zdravotnické organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37917
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 42714


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hrubčová_2016_dp.pdf 5.344Mb PDF View/Open None
hrubčová_2016_op.docx 29.79Kb Unknown View/Open None
hrubčová_2016_vp.docx 24.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account