Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
Autor: Andrýsková, Michaela
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současného stavu nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. K marketingovému výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů řešících problematiku elektronického podnikání, elektronického obchodu a nákupního chování zákazníků. V části praktické je provedeno vyhodnocení současného stavu nákupního chování na internetu na základě dotazníku. Dále jsou na základě analýzy stanoveny rozdíly mezi vybranými věkovými skupinami. V závěru práce jsou definovány možné budoucí trendy týkající se vývoje nákupního chování na internetu u vybraných věkových kategorií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38173
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 43098


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andrýsková_2016_dp.pdf 2.274Mb PDF Zobrazit/otevřít None
andrýsková_2016_op.docx 27.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
andrýsková_2016_vp.docx 26.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet