Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Virglerová, Zuzana
dc.contributor.author Šenkýřová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:07Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:07Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38186
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám po porodu. Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní analýzy a průzkum poptávky formou dotazníkového šetření. Samotnou realizaci projektu tvořila nákladová a riziková analýza produktu, cenotvorba, finanční, marketingový a časový plán. Výstupem diplomové práce je vypracovaný podnikový projekt na zavedení komerčního on-line kurzu Fyziomáma na trh.
dc.format 91 s. (123 482 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject on-line produkt cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject tvorba ceny cs
dc.subject on-line product en
dc.subject market analysis en
dc.subject cost analysis en
dc.subject financial plan en
dc.subject pricing en
dc.title Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.
dc.title.alternative The Project of Launching the Main Commercial Product of the Company Fyziotrenér s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozubíková, Ludmila
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of the Master thesis is developing the project of launching a new commercial product of the company Fyziotrenér s.r.o. on the market. The product is an on-line training course Fyziomáma, which is designed for women after giving birth. At first was carried out a survey of the literature dealing with the issues of costs, revenues and profits, economic analyses, breakeven point, pricing, sales and distribution strategies and ways of financing the project. The implementation phase of the project was preceded by a market analysis and a questionnaire survey of the demand. The actual implementation of the project consisted of cost and risk analysis of the product, pricing, financial, marketing and schedule plan. The output of the thesis is prepared corporate project for launching the commercial on-line course Fyziomáma on the market.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43128
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
šenkýřová_2016_dp.pdf 1.542Mb PDF View/Open None
šenkýřová_2016_op.docx 29.45Kb Unknown View/Open None
šenkýřová_2016_vp.docx 24.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account