Analýza příležitostí v oblasti e-business

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza příležitostí v oblasti e-business

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Smékalová, Petra
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:09Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:09Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38208
dc.description.abstract Tato práce poskytuje ucelené informace o podnikatelských příležitostech v oblasti internetového prostředí a také rozbor vybraných internetových business modelů, které jsou představenými společnostmi úspěšně využívány. Zaměřuje se především na analýzu využívaných business modelů u dvou globálních a úspěšných online společností Amazon a eBay včetně jejich nabízených služeb.Pro rozbor těchto společností je využito plátno business modelu, které je dále doplněno o SWOT analýzu společností, přičemž se snaží odhalit základní aspekty úspěchu, ale i hrozby, které těmto zástupcům e-business společností hrozí. Cílem práce je na základě porovnání získaných poznatků u vybraných společností vypracovat návrh nového business modelu pro virtuálního online prodejce, které jsou aplikovány do matice Business Modelu Canvas.
dc.format 70 s. (102 896 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Amazon cs
dc.subject business model cs
dc.subject CANVAS cs
dc.subject eBay cs
dc.subject internetové podnikání cs
dc.subject LEAN CANVAS cs
dc.subject plátno business modelu cs
dc.subject podnikatelské příležitosti cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Amazon en
dc.subject Business Model en
dc.subject Business Opportunities en
dc.subject CANVAS en
dc.subject E-business en
dc.subject eBay en
dc.subject LEAN CANVAS en
dc.subject Business Model Canvas en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza příležitostí v oblasti e-business
dc.title.alternative The Analysis of Opportunities in E-Business
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dokulil, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis provides the reader with comprehensive information on business opportunities within online environment and with analysis of selected online business models which are successfully being used by presented companies. It mainly focuses on analysis of business models and services of two global prosperous online companies Amazaon and eBay. To analyse those companies business model canvas is used which is supplemented by SWOT analysis of the companies which aims to reveal basic aspects behind their achievements as well as threats to which they may be exposed. The aim of this work is, based on comparison of obtained findings within selected companies, to propose a new business model for virtual online seller. Results are then applied into the Business Model Canvas.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43165
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
smékalová_2016_dp.pdf 2.051Mb PDF View/Open None
smékalová_2016_op.docx 28.37Kb Unknown View/Open None
smékalová_2016_vp.pdf 489.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account