Analýza využití marketingového mixu ve vybraném sociálním podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití marketingového mixu ve vybraném sociálním podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití marketingového mixu ve vybraném sociálním podniku
Autor: Hýblová, Jesika
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu restaurace Nadsklepí. Práce analyzuje využití nástrojů marketingového mixu a předkládá návrhy, které mají zefektivnit jejich využití. Data potřebná pro analýzu byla získaná přímou komunikací s vedením a metodou mystery shopping, která proběhla v dubnu 2016. Tato metoda zahrnuje techniky sběru dat jako pozorování a dotazování. Výsledky metody a závěry analýzy byly použity pro srovnání restaurace s konkurencí a také jako podklad pro zpracování SWOT analýzy. Výsledky analýz tvoří ucelený pohled na marketingový mix restaurace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38234
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43295


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hýblová_2016_dp.pdf 1.784Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hýblová_2016_op.docx 27.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hýblová_2016_vp.docx 22.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet