Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Mockovčiak, Kristián
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalárska práca sa zaoberá analýzou sociálnych sietí a ich možného využitia pre marketingové účely vo vybranej firme. Štruktúra bakalárskej práce je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť je zameraná na sociálne siete, ich vývoj, používateľov a marketingové nástroje pre jednotlivé sociálne siete. V praktickej časti práce sú potom tieto poznatky uplatnené pri analýze aktuálneho marketingu na sociálnych sieťach vybranej firmy. V praktickej časti sa nachádzajú informácie o vybranej spoločnosti, história, ciele a potom výsledky dotazníkového prieskumu správania užívateľov sociálnych sietí. Výsledkom analýz a prieskumu sú v závere navrhnuté odporúčania na zlepšenie súčasnej situácie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38334
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43426


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mockovčiak_2016_dp.pdf 2.698Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mockovčiak_2016_op.pdf 262.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mockovčiak_2016_vp.docx 26.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet