Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji
Autor: Zdráhala, Martin
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem postojů spotřebitelů ke značkovým potravinám. V teoretické části je zpracována problematika značek rodinné, individuální, značkové, privátní, generické a licencované a nákupní chování spotřebitele a faktory ovlivňující nákupní chování. Cílem praktické části je zpracování návrhu na doporučení maloobchodům při prezentaci značkových potravin. Zdrojem informací pro doporučení maloobchodům a hypotézy vytvořené pro analýzu je dotazníkové šetření, které zjišťuje chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin a kritéria, které se na této problematice podílejí, a také všeobecné postoje při nakupování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38369
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 43488


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zdráhala_2016_dp.pdf 2.073Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zdráhala_2016_op.docx 26.87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zdráhala_2016_vp.docx 22.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet