Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.
Autor: Schvandtnerová, Monika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38401
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 43540


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
schvandtnerová_2016_dp.pdf 1.503Mb PDF Zobrazit/otevřít None
schvandtnerová_2016_op.docx 22.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
schvandtnerová_2016_vp.docx 26.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet