Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017
Autor: Koňařík, Martin
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení marketingové komunikace pro společnost CCUSA Czech republic na sezónu 2016/2017. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická a analytická část, jejíž součástí jsou navrhované projekty. Teoretická část se zaobírá marketingovou komunikací, složkami komunikačního mixu, popisuje situační analýzu podniku a marketingový výzkum. Analytická část pak představuje zkoumanou společnost, popisuje její marketingovou komunikaci, konkurenty, analýzu interního a externího prostředí firmy a marketingový výzkum. Tato část se stala podkladem pro projekty marketingových aktivit, z nichž každý je podroben finanční, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38583
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39056


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koňařík_2016_dp.pdf 3.373Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koňařík_2016_op.docx 29.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koňařík_2016_vp.docx 24.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet