Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy
Autor: Kovandová, Jitka
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce prezentuje v systematickém přehledu poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, doprovodných služeb zákazníkům, změn preferencí a spotřebního chování zákazníků oproti minulosti. Po provedení situačních analýz prostředí společnosti, její marketingové komunikace a služeb zákazníkům jsou následně poznatky z teoretické části aplikovány do projektu, jehož cílem je zefektivnění marketingového úsilí a doprovodných služeb vybrané společnosti, a tím i zlepšení jejího postavení na trhu. Z důvodu, že se žádný projekt neobejde bez vynaložení finančních prostředků, a jsou s ním vždy spojena určitá rizika a čas, je daný projekt následně podroben několika analýzám, na jejichž základě lze hodnotit jeho proveditelnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38598
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39143


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovandová_2016_dp.pdf 3.738Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovandová_2016_op.docx 24.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovandová_2016_vp.docx 23.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet