Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství
Autor: Drobná, Tereza
Vedoucí: Durďáková, Jana
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu pro firmu Miroslav Marek stolařství. V teoretické části je zpracována teorie a definice od různých autorů, která předchází části praktické. Teorie je zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační mix, současné trendy v marketingové komunikaci a komunikační plán. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti a popisuje současnou situaci ve firmě a komunikační nástroje, které byly v této firmě doposud využívány. Pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy je vyhodnocena současná situace a je sestaven návrh nového komunikačního plánu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navrhnuta doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38662
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39614


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
drobná_2016_dp.pdf 2.071Mb PDF Zobrazit/otevřít None
drobná_2016_op.docx 23.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
drobná_2016_vp.docx 27.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet