Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh |
Autor: |
Marinčáková, Simona
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto diplomovej práce je projekt zavedenia obchodnej značky interiérového štúdia SiDoma INTERIER studio pri vstupe na slovenský trh. Teoretická časť diplomovej práce je zostavená spracovaním literárnej rešerše z oblasti zavádzania značky na trh. V práci je prevedená analýza makroprostredia pomocou PESTE analýzy a analýza mikroprostredia s použitím Porterovho modelu piatich konkurenčných síl, matice GE a SWOT analýzy. V projektovej časti sú navrhnuté akčné plány pre rozvoj značky v nasledujúcom roku. Hlavným výsledkom tejto diplomovej práce je realizovateľný projekt, ktorý bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38798
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37791
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet