Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
Autor: Marinčáková, Simona
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cieľom tejto diplomovej práce je projekt zavedenia obchodnej značky interiérového štúdia SiDoma INTERIER studio pri vstupe na slovenský trh. Teoretická časť diplomovej práce je zostavená spracovaním literárnej rešerše z oblasti zavádzania značky na trh. V práci je prevedená analýza makroprostredia pomocou PESTE analýzy a analýza mikroprostredia s použitím Porterovho modelu piatich konkurenčných síl, matice GE a SWOT analýzy. V projektovej časti sú navrhnuté akčné plány pre rozvoj značky v nasledujúcom roku. Hlavným výsledkom tejto diplomovej práce je realizovateľný projekt, ktorý bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38798
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37791


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
marinčáková_2016_dp.pdf 3.146Mb PDF Zobrazit/otevřít None
marinčáková_2016_op.pdf 226.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
marinčáková_2016_vp.docx 23.37Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet