Interní komunikace společnosti eBRÁNA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace společnosti eBRÁNA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kupková, Zuzana
dc.contributor.author Frišová, Magda
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39058
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Interní komunikace společnosti eBRÁNA má za cíl analyzovat současnou interní komunikaci této společnosti a přinést návrhy pro případná zlepšení. Prá-ce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické jsou vymezeny základní pojmy, defi-nována samotná interní komunikace, její prostředky, nástroje, trendy a nejčastější pro-blémy. Druhá část praktická se skládá z výzkumu kvalitativního mířeného na vedení společnosti a kvantitativního zaměřeného na řadové zaměstnance. Na základě získaných dat z výzkumu budou porovnány názory dvou cílových skupin, podány návrhy a doporu-čení na zlepšení.
dc.format 76
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject prostředky interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject problémy interní komunikace cs
dc.subject společnost eBRÁNA cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject implemantation of internal communi-cation en
dc.subject problems of internal communication en
dc.subject eBRÁNA company en
dc.title Interní komunikace společnosti eBRÁNA
dc.title.alternative The Internal Communication of eBRÁNA Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis called Internal Communication in eBRÁNA company has aims to ana-lyse current setting of the system for internal communication of this company and possibly suggest future improvements. The thesis is divided into two parts. In first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantati-on, its trend and the most frequent problems. Second part analytical part consists of qualitative research focused on the company´s management and quantitative research ori-ented on its staff. The suggestions are given on the basis of the data gained in the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44319
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
frišová_2016_dp.pdf 2.040Mb PDF View/Open None
frišová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
frišová_2016_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account