Marketing herního průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing herního průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing herního průmyslu
Autor: Koláček, Ondřej
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce představuje závěry z uživatelského testování dvou e-commerce platforem a jejich vzájemné porovnání. Jedná se o Steam a Playstation Store. Část věnovaná teorii obsahuje potřebnou informační bázi pro provedení testování a zprostředkovává základní přehled tématu videoher ve vztahu k trhu, marketingovým komunikacím a e-commerce. Je představeno, jaké výhody pro trh obecně představuje digitální distribuce, jaké jsou dvě nejznámější digitálně distribuční platformy a jakým způsobem vůbec vznikly. V praktické části jsou zaznamenány výsledky dvanácti uživatelských testování: dvou dis-tribučních platforem po šesti participantech. Obě platformy jsou také z hlediska uživatel-ského prožitku porovnány. Na základě výsledků této práce je možné navrhnout určitá do-poručení, s jejichž pomocí by mohly dvě testované platformy dosáhnout maximálního uživatelského pohodlí a přitom si zachovat nejlepší kvalitu obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39064
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44329


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koláček_2016_dp.pdf 5.721Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koláček_2016_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koláček_2016_vp.docx 121.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet