Marketingová strategie projektu Tramwave
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová strategie projektu Tramwave |
| Autor: |
Pyszko, Prokop
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie projektu Tramwave. Práce je rozdělena teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána marketingová strategie a jednotlivé metody užité v praktické části. V té je z primárních dat získaných pomocí focus group a veřejně dostupných sekundárních dat provedena SWOT analýza, na níž navazují matice IFE, EFE, SPACE a TOWS. Tím bude určeno strategické postavení projektu a zkoumána proveditelnost. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39084
|
|
Datum:
|
2016-01-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44354
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet