Význam celebrity v komunikaci značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam celebrity v komunikaci značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam celebrity v komunikaci značky
Autor: Fojt, Michal
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu celebrity na úspěšnost komunikace značky s částečným zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, které jsou užívány v dalších částech práce. Mezi hlavní pojmy pak patří značka, celebrita a jednotlivé marketingové nástroje. V praktické části jsou analyzována data, získaná přímo ze sociální sítě Facebook a společnosti Socialbakers, na základě kterých následně došlo k porovnání úspěšnosti komunikace v období před a po spojení značky se známou osobností. Zjištěné výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření, které je provedeno mezi potencionálními zákazníky vybrané společnosti. V závěru autor shrnuje získané informace a provede vyhodnocení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39100
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44370


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fojt_2016_dp.pdf 3.296Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fojt_2016_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fojt_2016_vp.doc 502.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet