Event marketing v e-shopu SportObchod.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing v e-shopu SportObchod.cz

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing v e-shopu SportObchod.cz
Author: Libenská, Šárka
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití emocí v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou využití konkrétních marketingových nástrojů ve společnosti SportObchod.cz, porovnání dat z takové analýzy s teoretickými poznatky, vytvoření SWOT analýzy a návrh vylepšení pro další akce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39114
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 44385


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
libenská_2016_dp.pdf 2.819Mb PDF View/Open None
libenská_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
libenská_2016_vp.docx 122.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account