Event marketing v e-shopu SportObchod.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing v e-shopu SportObchod.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing v e-shopu SportObchod.cz
Autor: Libenská, Šárka
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití emocí v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou využití konkrétních marketingových nástrojů ve společnosti SportObchod.cz, porovnání dat z takové analýzy s teoretickými poznatky, vytvoření SWOT analýzy a návrh vylepšení pro další akce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39114
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 44385


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
libenská_2016_dp.pdf 2.819Mb PDF Zobrazit/otevřít None
libenská_2016_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
libenská_2016_vp.docx 122.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet