Event marketing v e-shopu SportObchod.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing v e-shopu SportObchod.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Libenská, Šárka
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39114
dc.description.abstract Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití emocí v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou využití konkrétních marketingových nástrojů ve společnosti SportObchod.cz, porovnání dat z takové analýzy s teoretickými poznatky, vytvoření SWOT analýzy a návrh vylepšení pro další akce.
dc.format 76 s. (75 866 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject on-line cs
dc.subject event marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject on-line en
dc.title Event marketing v e-shopu SportObchod.cz
dc.title.alternative The Event Marketing in an e-shop SportObchod.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated The intention of this work is to understand the problems of event marketing and its possi- ble use in connection with e-commerce. The main objective of this work is to analysis last Inline MegaTest 2015 suggest improvements for future years. The theoretical part fo- cuses on e-commerce in the Czech Republic, its attributes and usage marketing credit ra- ting tools in this business sector, and to use emotions in marketing communication. The practical part analyzes the use of specific marketing tools at SportObchod.cz, comparing data from such analysis with theoretical knowledge, creation SWOT analysis and design of improvements for future events.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44385
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
libenská_2016_dp.pdf 2.819Mb PDF View/Open None
libenská_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
libenská_2016_vp.docx 122.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account