Využití nových trendů v marketingových komunikacích firem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nových trendů v marketingových komunikacích firem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nových trendů v marketingových komunikacích firem
Autor: Pelzová, Kristina
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Bakalářská práce se zaobírá novými trendy v marketingových komunikacích. V teoretické části je seznámení se základními pojmy v oblasti marketingu a marketingových komunikací a přehled nových trendů marketingových komunikací. Praktická část analyzuje vybranou reklamní kampaň nejmenovanné společnosti, která v kampani využívala komunikační prostředky patřící do nových trendů marketingových komunikací a pomocí analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření v primárním výzkumu se snaží nalézt a definovat problém v používání komunikačních prostředků z nových trendů marketingových komunikací u analyzované kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39119
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44393


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pelzová_2016_dp.pdf 2.003Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pelzová_2016_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pelzová_2016_vp.docx 121.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet