Marketingová komunikace firmy Labota

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Labota

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace firmy Labota
Autor: Bogarová, Daniela
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Labota a. s. věnující se maloobchodnímu prodeji obuvi a módy v 17 prodejnách České republiky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována primárnímu výzkumu formou tzv. mystery shopping na všech prodejnách a navazujícím rozhovorům s personálem prodejen. Součástí výzkumu je i sekundární šetření čerpající z interních dat firmy a mapující její cílové skupiny. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu marketingové komunikace pro danou firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39137
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44421


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bogarová_2016_dp.pdf 3.006Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bogarová_2016_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bogarová_2016_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet