Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week
Autor: Daňková, Markéta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá externí i interní komunikací projektu Zlin Design Week. Hlav-ním cílem práce je návrh komunikační strategie projektu a to v závislosti na výsledcích pro-vedených analýz. První části práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku event marketingu od definice až po proces plánování event marketingové kampaně. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek a metodiku výzkumného šetření. Praktická část detailně představuje projekt Zlin Design Week. Externí komunikace je analyzována pomocí komparace kampaní konkurentů projektu, stav a kvalita interní komunikace bude zhodnocena prostřednictvím výsledků polostrukturovaných rozhovorů se členy projektového týmu. Diplomová práce končí vytvořením návrhu komunikace projektu v obou směrech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39140
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44424


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
daňková_2016_dp.pdf 1.644Mb PDF Zobrazit/otevřít None
daňková_2016_op.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
daňková_2016_vp.doc 511.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet