Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
Autor: Dupalová, Hana
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o food blogu jako nástroji budování značky IKEA u cílové skupiny, generace Y. Teoretická část práce definuje generaci Y, značku, sociální média a sociální sítě, blogy, online marketing a marketingovou komunikaci ve 21. století. V praktické části je představena značka IKEA v důležitých souvislostech, provedena sekundární analýza k tématu a hlavní část práce zaujímá primární marketingový výzkum metodou CAWI, jež odhaluje image značky IKEA a zájem generace Y o jídlo, vaření a recepty, specializuje se na sledování food blogů a jejich vliv. V projektové části je předlo-žen návrh řešení značkového food blogu pro IKEA jako součást marketingové komunikace značky na internetu, s využitím influencer marketingu, navázání spolupráce s food blogery pro tvorbu obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39142
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44427


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dupalová_2016_dp.pdf 7.812Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dupalová_2016_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dupalová_2016_vp.doc 502.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet