Online strategie módního e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online strategie módního e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online strategie módního e-shopu
Autor: Greplová, Marie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu. Zahrnuje také výzkum nákupního chování cílové skupiny e-shopu. V poslední projektové části práce je na základě zjištěných dat navržena optimalizace online komunikace pro e-shop Fashion Intimate.cz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39147
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44432


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
greplová_2016_dp.pdf 3.167Mb PDF Zobrazit/otevřít None
greplová_2016_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
greplová_2016_vp.doc 148.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet