Online strategie módního e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online strategie módního e-shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Greplová, Marie
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39147
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní online strategii pro módní e-shop Fashion Intimate.cz se zaměřením především na prodej podprsenek. Teoretická část mapuje nejdů-ležitější teoretické poznatky z oblasti online komunikaci, nástroje online komunikace, mo-dely nákupního chování a specifika fashion marketingu. Praktická část je věnována společ-nosti Fashion Intimate.cz a nastavení jejich e-shopu. Zahrnuje také výzkum nákupního chování cílové skupiny e-shopu. V poslední projektové části práce je na základě zjištěných dat navržena optimalizace online komunikace pro e-shop Fashion Intimate.cz.
dc.format 129 stran, 169 496 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online strategie cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject uživatelské testování použitelnosti cs
dc.subject focus group cs
dc.subject módní e-shop cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject heuristická analýza cs
dc.subject online strategy en
dc.subject internet marketing en
dc.subject usability testing en
dc.subject focus groups en
dc.subject fashion e-commerce en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject heuristic evaluation en
dc.title Online strategie módního e-shopu
dc.title.alternative The Online Strategy of a Fashion E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to propose an effective online strategy for the fashion e-shop Fash-ion Intimate.cz, focusing primarily on the sale of bras. The theoretical part is dedicated to the essential theoretical knowledge from online communication, online communication tools, models of purchase behaviour and specification of fashion marketing. The practical part is devoted to the company Fashion Intimate.cz and the current situation of their e-shop. It includes a research of purchase behaviour of their target group. The last part of the thesis is based on the observed data and suggests optimization of online communication for the e-shop Fashion Intimate.cz
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44432
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
greplová_2016_dp.pdf 3.167Mb PDF View/Open None
greplová_2016_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
greplová_2016_vp.doc 148.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account