Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže
Autor: Honzková, Iva
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti reklamy, marketingové komunikace, dále popisu vývoje mládeže z hlediska výchovy a výchovných aspektů a specifikace hodnotové-ho systému a hodnot. Teoretická část je východiskem pro zpracování praktické části. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum založený na rozsáhlém výzkumu mládeže vzdělá-vacích institucích v České republice čítající přes 1 080 respondentů. Výzkum je zpracován v rámci vědeckovýzkumné činnosti - IGA UTB 2015 ve Zlíně. Tento velký vzorek zaručuje objektivnost zkoumaného problému a kvalitní výsledná data. Výzkum je originální hlavně v tom, že se jako první v České republice specializuje jak na vliv reklamy, tak na hodnoty, které dnešní mládež uznává. Součástí práce je dotazníkové šetření zaměřující se na vnímání reklamy jako výchovného prostředku mládeže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39149
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44434


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
honzková_2016_dp.pdf 3.145Mb PDF Zobrazit/otevřít None
honzková_2016_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
honzková_2016_vp.doc 445.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet