Strach v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strach v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strach v reklamě
Autor: Karolová, Martina
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o efektivním využití emocionálního apelu strachu v současné reklamě. Teoretická část poskytuje náhled do problematiky teorie reklamy, apelů v reklamě a je blíže zaměřena na využití emocionálního apelu strachu v reklamě. Je zde formulováno fungování strachu v reklamě, formy strachu, faktory ovlivňující přijetí strachu, užití strachu v reklamě a jeho zakotvení v rámci legislativy a etiky. Praktická část pomocí kvantitativní a kvalitativní analýzy reklamy obsahující apel strachu objasňuje její současný stav a její vnímání spotřebiteli. Projektová část představuje pomůcku pro tvorbu reklamních kampaní obsahujících apel strachu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39151
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44436


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karolová_2016_dp.pdf 4.702Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karolová_2016_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karolová_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet