Analýza chování k zákazníkům v obchodní společnosti BRICOL-M s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza chování k zákazníkům v obchodní společnosti BRICOL-M s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza chování k zákazníkům v obchodní společnosti BRICOL-M s.r.o.
Autor: Mráka, Tomáš
Vedoucí: Voloch, Jaroslav
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu chování k zákazníkům ve společnosti BRICOL-M s.r.o. Teoretická část se obecně zaměřuje na popis a definici základních pojmů. Ve druhé praktické části bude charakterizován výše zmíněný podnik a vypracován marketingový výzkum a SWOT analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3915
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 6106


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mráka_2007_bp.pdfZablokované 884.3Kb PDF
mráka_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mráka_2007_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet