Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu
Autor: Ondrušáková, Magdaléna
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá sociální reklamou ve vztahu ke školní šikaně. Hlavním cílem práce je navržení kampaně proti školní šikaně, která bude založena na datech zjištěných v praktické části. Teoretická část diplomové práce se zabývá pojmy sociální marketing, sociální reklama, šikana, především ta školní a je zakončena metodikou, týkající se prak-tické části výzkumu. Praktická část obsahuje objasnění metody výzkumu, to znamená nejen popsání bloků dotazníku, způsobu výběru respondentů, ale i možná omezení šetření. Velký díl je pak tvořen výsledky dotazníkového šetření, které jsou zakončeny zodpovězením výzkumných otázek. V projektové části je návrh kampaně upozorňující na nebezpečí šikany. Ta se skládá z hlavní části, které je cílena na děti 2. stupně základní školy a spočívá ve spolupráci s YouTubery, a vedlejší / podpůrné části, spočívající v natočení spotu, cílícího na rodiče.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39165
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44451


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondrušáková_2016_dp.pdf 2.484Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondrušáková_2016_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ondrušáková_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet