Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Ondrušáková, Magdaléna
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39165
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sociální reklamou ve vztahu ke školní šikaně. Hlavním cílem práce je navržení kampaně proti školní šikaně, která bude založena na datech zjištěných v praktické části. Teoretická část diplomové práce se zabývá pojmy sociální marketing, sociální reklama, šikana, především ta školní a je zakončena metodikou, týkající se prak-tické části výzkumu. Praktická část obsahuje objasnění metody výzkumu, to znamená nejen popsání bloků dotazníku, způsobu výběru respondentů, ale i možná omezení šetření. Velký díl je pak tvořen výsledky dotazníkového šetření, které jsou zakončeny zodpovězením výzkumných otázek. V projektové části je návrh kampaně upozorňující na nebezpečí šikany. Ta se skládá z hlavní části, které je cílena na děti 2. stupně základní školy a spočívá ve spolupráci s YouTubery, a vedlejší / podpůrné části, spočívající v natočení spotu, cílícího na rodiče.
dc.format 110 s. (202 443 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject školní šikana cs
dc.subject šikana cs
dc.subject YouTubeři cs
dc.subject reklamní spot cs
dc.subject Social Marketing en
dc.subject Social Advertising en
dc.subject School Bullying en
dc.subject Bully en
dc.subject YouTubers en
dc.subject Advertising Spot en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu
dc.title.alternative The Social Advertising Focused on the School Bullying
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This Diploma Thesis is focused on social advertising in relation to school bullying. The main aim is to suggest a campaign against school bullying, which will be based on data gathered it in the practical part. The theoretical part deals with the meaning of terms such as social marketing, social advertising and bullying, especially in the school enviroment. This part ends with the methodology which concerns the practical part of this Diploma Thesis. The practical part contains explanation of the research method. It does not mean only specification of individual parts of the questionary, way of choosing respondents, but also research restrictions. Also we can find results of the research in this part, which is en-ded by answering research questions. In project part there is a proposal of campaing war-ning of school bullying. This proposal is composed of main part that is targeted at older children of elementary schools and it is based on cooperation with YouTubers, and con-junct part which will contain making of advertising spot targeted at parents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44451
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrušáková_2016_dp.pdf 2.484Mb PDF View/Open None
ondrušáková_2016_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
ondrušáková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account