Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Autor: Šafaříková, Barbora
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá image značky ZOOT u generací X a Y. V teoretické části bu-dou definovány základní pojmy související se značkou, budováním značky a image a také popsány generace X a Y. Praktická část bude věnována nejprve sekundární analýze čes-kých zákazníků na internetu a konkurence ZOOTu na trhu. Na analýzu následně naváže primární výzkum, který bude zkoumat rozdíly mezi vnímáním značky ZOOT u generace X a Y. Na výsledky výzkumu naváže část projektová, ve které bude navržena strategie pro značku ZOOT, která povede ke zlepšení image u jednoho ze zkoumaných segmentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39169
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44459


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šafaříková_2016_dp.pdf 4.753Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šafaříková_2016_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šafaříková_2016_vp.doc 509.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet