Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
Autor: Bartoš, Michal
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému sloganu a komunikačním nástrojům. V projektové části pak uvádí návrhy marketingové komunikace se stanovením míry její adaptace pro každou definovanou cílovou skupinu. Zahrnuje převedení hlavních komunikačních myšlenek, sloganu, headlinů a konkrétních komunikačních aktivit pro potřeby lokálních zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39176
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44466


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartoš_2016_dp.pdf 3.490Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartoš_2016_op.docx 127.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartoš_2016_vp.docx 181.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet