Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Celebrity a známé osobnosti jako nástroj propagace značek
Autor: Copková, Kristýna
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce představuje a zabývá se celebrity marketingem jako jedním z možných nástrojů propagace značek. První část seznamuje a definuje na základě teoretických poznatků značku, její význam, celebrity marketing, archetypy a nachází vzájemné propojení (společné rysy). Praktická část analyzuje vybrané značky na českém trhu, které využili celebrity marketing a přináší i pohled, názory veřejnosti v rámci realizovaného průzkumu. Projektová část navazuje na zjištěné poznatky z praktické části a přichází s určením archetypu a příběhu značky, výběr a popis známé osobnosti s následným doporučením pro vybranou značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39179
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44469


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
copková_2016_dp.pdf 2.901Mb PDF Zobrazit/otevřít None
copková_2016_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
copková_2016_vp.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet