Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
Autor: Hubáček, Michal
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku. Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti na trhu. Z práce vzejdou doporučení pro další budování značky a zlepšení postavení společnosti na trhu s náhradními díly v České a Slovenské republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39190
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44480


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hubáček_2016_dp.pdf 3.244Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hubáček_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hubáček_2016_vp.doc 508.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet