Budoucnost tištěných médií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budoucnost tištěných médií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budoucnost tištěných médií
Autor: Loubek, Václav
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá příležitostmi, které z pohledu marketingové komunikace přináší pokrok v oblasti publikování a distribuce dříve tištěných médií, zejména novin a časopisů. Teoretická část práce shrnuje poznatky z dostupných zdrojů o historii a současnosti digitálního publikování, jeho využití pro marketingovou komunikaci a nových cestách v monetizaci publikovaného obsahu a samotného nosiče. V praktické části proběhly tři výzkumy, zabývající se digitálním publikováním z pohledu vydavatelů, publika a inzerentů za účelem návrhu komunikační kampaně, využívající možnosti digitálního publikování v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39197
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44488


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
loubek_2016_dp.pdf 6.776Mb PDF Zobrazit/otevřít None
loubek_2016_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
loubek_2016_vp.docx 122.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet