Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh
Autor: Šichtanc, Michal
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její konkurenty a obsahuje primární dotazníkové šetření, které zkoumá specifika nákupního chování českých spotřebitelů. Tato východiska jsou následně využita pro vytvoření návrhu komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39210
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šichtanc_2016_dp.pdf 2.104Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šichtanc_2016_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šichtanc_2016_vp.doc 508.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet