Marketingová strategie IT firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie IT firmy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie IT firmy
Author: Žáčková, Alena
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39220
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 44517


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žáčková_2016_dp.pdf 2.711Mb PDF View/Open None
žáčková_2016_op.docx 122.0Kb Unknown View/Open None
žáčková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account