Analýza konkurenčního prostředí společnosti Verbena J&B s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí společnosti Verbena J&B s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Holátko, Daniel
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39229
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou konkurenčního prostředí společnosti Verbena J&B s.r.o. V práci jsou zpracovány situační analýzy, pomocí nichž autor mapuje okolní prostředí podniku. Pro posouzení rizika ohrožení konkurencí je zpracována Porterova analýza pěti sil, pomocí níž je zkoumáno pět faktorů tvořících konkurenční prostředí podniku. Pomocí vytvoření profilů jednotlivých konkurentů a vytvořené tabulky, obsahující stanovená kritéria, je firma porovnána se svými konkurenti. Na základě porovnání jsou firmě Verbena J&B s.r.o. navrženy možnosti pro zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení komunikace se zákazníkem.
dc.format 68 s. (95 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí společnosti Verbena J&B s.r.o.
dc.title.alternative Competitive Environment Analysis of the Company Verbena J&B s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the competitive environment of the company Verbena J&B s.r.o. The work contains situational analyzes used to map the surrounding environment of the company. Concerning the threat of other competitors in the industry, the Porter five forces model is used to demonstrate the influence of the five basic competitive factors on the market. By using individual profiles of all competitors and creating a brief table containing important criteria, the company is compared to its rivals. Using the information from the comparison, options for the competitiveness increase and better communication with the customer are suggested.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44528
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
holátko_2016_dp.pdf 1.741Mb PDF View/Open None
holátko_2016_op.pdf 733.3Kb PDF View/Open None
holátko_2016_vp.pdf 648.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account