Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti FORTEX - AGS, a.s.
Autor: Pospíšilová, Anna
Vedoucí: Václavek, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce bude zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti FORTEX AGS, a.s., konkrétně v divizi autosalon. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů ke zlepšení současné marketingové komunikace společnosti. Práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části budou zpracovány poznatky o marketingu, marketingové komunikaci a situačních analýzách, získané z dostupných literárních zdrojů. Praktická část se bude věnovat základním informacím o společnosti FORTEX AGS, a.s. a analýze současných komunikačních aktivit společnosti. V závěru se práce bude věnovat doporučením a návrhům ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39242
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44542


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pospíšilová_2016_dp.pdf 3.002Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2016_op.pdf 661.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2016_vp.pdf 621.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet