Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Autor: Toman, Lukáš
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá online komunikací společnosti DCT Czech s.r.o., kterou nyní představuje její webová prezentace www.dct.cleaning. Ve své teoretické části popisuje online marketing a jeho nejčastější nástroje. Zaměřuje se na SEO a sociální síť LinkedIn. Cílem praktické části diplomové práce je provést analýzu webové prezentace společnosti DCT czech s.r.o. Zjistit její výkonnost v rámci použitelnosti, dohledatelnosti a tomu zda odpovída potřebám svých cílových skupin. Unikátnost této práce spočívá v provedení 4 druhů analýz, jejichž výsledky napomohou zjistit, proč webová stránka dostatečně negeneruje leady a poskytnou informace pro její zefektivněni.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39362
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40923


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
toman_2016_dp.pdf 2.365Mb PDF Zobrazit/otevřít None
toman_2016_op.doc 159.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
toman_2016_vp.docx 127.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet