Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Culík Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Gavenda, Jan
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:25Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:25Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39519
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o zákazníky v této firmě. Následně popsána péče o zákazníky ve firmě Baťa, a. s. do roku 1945. V závěru práce je komparace obou firem a následné doporučení vybrané firmě.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject služby cs
dc.subject konkurenční výhody cs
dc.subject customer care en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject competition en
dc.subject services en
dc.subject competitive advantages en
dc.title Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
dc.title.alternative Utilization The Principles Baťa a.s. Care By Customer Up To 1945 In The Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, Jaroslav
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is using principles care about customers in the selected company which is compared with using principles in the company Baťa, a.s. Bachelor thesis has two parts theoretical and practical. In the theoretical part is described care about customers management relations with customers and competitive environment with competitive advantage. In the practical part is introduced choose company Veltex JG, s.r.o. and described care about customers in this company. Subsequently is described care about customers in the company Baťa, a.s. until 1945. In the end is cooperation of both companies and follow recommendation selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43216
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
gavenda_2017_dp.pdf 3.397Mb PDF View/Open None
gavenda_2017_op.docx 24.20Kb Unknown View/Open None
gavenda_2017_vp.docx 24.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account