Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Portyš, Jan
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:27Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:27Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39528
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických poznatků zaměřených na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti na trhu včetně zhodnocení výsledků této analýzy. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o.
dc.format 84
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing v dopravě cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject doprava cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing in Transport en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Transport en
dc.subject Benchmarking en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti Certus spedition s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Company Certus spedition s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Honzková, Iva
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of marketing communication analysis of the company Certus spedition s.r.o. The aim of the theoretical part was processing theoretical finding focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the chosen company on the market, including assessment of the results of the analysis. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communication of the company Certus spedition s.r.o. are also a part of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43456
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
portyš_2017_dp.pdf 2.416Mb PDF View/Open None
portyš_2017_op.docx 23.81Kb Unknown View/Open None
portyš_2017_vp.docx 27.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account