Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Ciroková, Monika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:34Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:34Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39581
dc.description.abstract Bakalářská práce teoreticko aplikačního charakteru se věnuje významu prediktabilních knih. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako je gramotnost, pregramotnost, čtenářská gramotnost a prediktabilní kniha. Praktická část obsahuje návrh programu zaměřený na využití prediktabilních knih v rozvoji pregramotnosti a následné ověření konkrétního programu v konkrétní mateřské škole. Program byl evaluován a závěrečná evaluace programu nabízí několik úhlů pohledu, a to ze strany učitelky, dětí a i autorky bakalářské práce.
dc.format 49
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Gramotnost cs
dc.subject pregramotnost cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject prediktabilní kniha cs
dc.subject Literacy en
dc.subject pre-literacy en
dc.subject reading literacy en
dc.subject predictable book en
dc.title Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte
dc.title.alternative Using predictable books for the development of literacy of preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2017-06-09
dc.description.abstract-translated My theoretically- application bachelor work is engaged in importance of predictable book. The bachelor work is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part of this thesis is demarcation a basic theory concerning literay, pre- literacy, reading literacy and predictable book. Practical part of thesis contains draft program focus on using predictable books for the development of pre-literacy and then realization specific program in specific nursery school. This program was evaluated and it offers several points of view and by teacher, children and author bachelor's work.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44890
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject predikce cs
local.subject dětské knihy cs
local.subject prediction en
local.subject children's books en


Files in this item

Files Size Format View Description
ciroková_2017_dp.pdf 6.050Mb PDF View/Open None
ciroková_2017_op.docx 17.82Kb Unknown View/Open None
ciroková_2017_vp.docx 17.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account