Determinanty edukace sociálně znevýhodněných žáků na ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Determinanty edukace sociálně znevýhodněných žáků na ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Determinanty edukace sociálně znevýhodněných žáků na ZŠ
Autor: Zátopková, Klára
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vzděláváním sociálně znevýhodněných žáků. To je nejčastěji spojováno s kontextem inkluzivního vzdělávání a vzdělávání žáků sociálně vyloučených. Tato práce chce poukázat na to, že problematika sociálního znevýhodnění je v oblasti vzdělávání důležitá. Cílem teoretické části práce je vymezit pojem sociální znevýhodnění a faktory, které mají na jeho vznik vliv. Dále se teoretická část zabývá vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků a na roli školy a učitele. Praktická část této práce je zaměřena na učitele jako na jedny z hlavních aktérů procesu vzdělávání. Cílem je zjistit, jakou důležitost přisuzují jednotlivým determinantám edukace specifické cílové skupiny žáků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39680
Datum: 2016-11-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45018


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zátopková_2017_dp.pdf 3.004Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zátopková_2017_op.docx 23.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zátopková_2017_vp.doc 51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet